Kontakty
Obsluha obchodních míst a poboček České pošty se službou Czech POINT
Pracovníci obchodních míst a poboček České pošty se službou Czech POINT vám pomohou s postupy uzavírání smlouvy o poskytování certifikačních služeb a vydávají certifikáty žadatelům. Dále zneplatňují certifikáty na základě žádostí o zneplatnění podané pověřenou osobou nebo osobou, které byl certifikát vydán.Kontaktní údaje naleznete na stránce Pobočky České pošty.
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora je připravena řešit vaše dotazy týkající se služeb PostSignum. Je koncipována jako dvouúrovňová:- Obecné dotazy a nejasnosti při vyplňování příslušných formulářů zasílejte na e-mail: info@cpost.cz.
- Dotazy technického charakteru (vygenerování klíčů a žádosti o certifikát, import certifikátu a klíčů do nejpoužívanějších aplikací) zasílejte na e-mail: helpdesk-ca@cpost.cz
Zákaznická linka je zpoplatněna, provozní doba zákaznické linky a další informace.
Tato zákaznická podpora nezajišťuje podporu veřejné správy v oblasti Czech POINTu.
Elektronická podatelna PostSignum
Pracoviště, které přijímá a vyřizuje elektronické žádosti o vydání následného certifikátu.E-mail: podatelna.postsignum@cpost.cz
Nonstop zneplatňující služba
Pracovníci na Nonstop zneplatňující lince vyřizují 24 hodin denně pouze žádosti o zneplatnění certifikátu podané pověřenou osobou nebo vlastníkem certifikátu.S obecnými nebo technickými dotazy se obracejte na ZAKAZNICKOU LINKU České pošty: 840 111 244.
Telefon: 556 316 298
Fax: 556 300 013
E-mail: postsignum@cpost.cz
Pracovní doba: Pondělí - Neděle, 24 hodin denně
Projektový manažer PostSignum CA
Projektový manažer je připraven řešit specifické požadavky vztahující se ke službě PostSignum CA (nové podmínky pro uzavření smlouvy, zavedení nových služeb).E-mail: manager.postsignum@cpost.cz
Správce webového serveru
Připomínky k webovým stránkám posílejte správci webového serveru.E-mail: web.postsignum@cpost.cz