Výsledek vyhledávání
Vážení zákazníci,
informujeme Vás o změně termínu pro přechod na nové podřízené certifikační autority pro vydávání certifikátů časových razítek a koncových certifikátů.
Původní termín 17.12.2018 se posouvá na 2.1.2019, přičemž v předstihu dne 31.12.2018 budou nasazeny nové certifikáty pro časové r...
Vážení zákazníci,
v souvislosti s koncem přechodných ustanovení dle § 19 odst. 1 zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, v platném znění , končí dne 19. 9. 2018 možnost pro veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty "pouze" zaručeným elektronickým...
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o skutečnosti, že v souladu s nařízením eIDAS ukončilo Ministerstvo vnitra přezkoumání zprávy o posouzení shody, kterou jsme předložili 30.5.2017 a oznámilo nám, že nebyly nalezeny žádné neshody s požadavky nařízení eIDAS a zákona č. 297/2016 Sb. a nadá...
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že dne 30.8.2017 byly v důvěryhodném seznamu kvalifikovaných služeb přidány u certifikační autority České pošty PostSignum tyto kvalifikované služby:
- vydávání kvalifikovaných certifikátů pro elektronickou pečeť
- vydávání kvalifikovaných elektronických čas...
Oznamujeme, že certifikační autorita PostSignum Root QCA 2 vydala cerifikát podřízené autority PostSignum Public CA 3, která bude sloužit od 4.5.2017 pro vydávání komerčních doménových certifikátů.
Podrobnosti o novém certifikátu podřízené autority naleznete na našem webu www.postsignum.cz/certifik...
Pro uživatele systému OTE, kteří mají komerční certifikát vydaný před méně než 6-ti měsíci, jsme připravili slevovou akci - kvalifikovaný certifikát se slevou 50%.
Uvedená slevová akce již vypršela
Pokud žadatel tuto webovou aplikaci použije, nebude muset na pobočku pošty nosit vyplněné formul...
Upozorňujeme naše zákazníky, že dne 30.9.2016 dojde ke změně Politiky vydávání časových razítek PostSignum TSA. Současně s tím, dojde také k pravidelné výměně podpisových certifikátů časového razítka.
Pro více informací navštivte stránku Jakým způsobem službu využívat?, kde jsou uvedeny podrobné ...
Vážení zákazníci,
upozorňujeme Vás, že dnes 19.9.2016 vešel v účinnost nový zákon č. 297/2016 Sb. o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce a zároveň byl zrušen zákon č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu.
Z tohoto důvodu již nebudeme při vydání prvotních certifikátů pořizovat k...
Vážení zákazníci,
rádi bychom vás informovali, že od 3.10.2016 začneme vydávat nový typ certifikátu - certifikát pro elektronickou pečeť.
Reagujeme tak na nový zákon 297/2016 Sb. o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, který dle § 19 odst. 2 písm. b umožňuje tyto certifikáty po...
Upozorňujeme zákazníky, kteří odebírají kvalifikovaná časová razítka na změnu certifikační autority, která vystavila nové podpisové certifikáty kvalifikovaných časových razítek. Nasazení nových podpisových certifikátů nastane v týdnu od 29.9.2014 do 3.10.2014.
V případě, že aplikace ověřující čas...
Vážení zákazníci,
v letošním roce tomu bude 10 let, co naše certifikační autorita získala akreditaci k poskytování služeb kvalifikované certifikační autority.
Díky přízni a důvěře našich zákazníků připadlo na letošní rok další jubileum - vydání miliontého kvalifikovaného certifikátu, které očekává...
Dne 14. 4. 2015 v Třebíči zástupci CA PostSignum předali paní Vladimíře Kneslíkové ocenění za 1.000.000. kvalifikovaný certifikát. Právě její certifikát se stal tím milióntým, který byl vydán dne 3. 3. 2015 v 13:17 hod. Jsme velice rádi, že právě paní Kneslíková se stala držitelkou toho ocenění, pro...
Vážení zákazníci,
chtěli bychom Vás upozornit, že od 1.5.2015 dochází k úpravě obsahu faktur za vydané certifikáty.
Nově budou na faktuře uvedeny kvalifikované a komerční certifkáty dohromady a na Vaše četné žádosti jsme na fakturu přidali také názvy certifikátů (CN) pro jejich snazší identifikaci...
Vážení zákazníci.
Přinášíme vám informace ohledně změn v poskytování certifikačních služeb kvalifikované certifikační autority, které nastanou od 1. 7. 2016 v souvislosti s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) č. 910/2014 ze dne 23. července 2014 o elektronické identifikaci a službách vytv...
Společnost Česká pošta, s.p. úspěšně uzavřela recertifikační řízení a byly jí uděleny certifikáty potvrzující shodu systému managementu kvality (dle ISO 9001:2009) a systému managementu bezpečnosti informací (dle ISO 27001:2006) pro poskytování certifikačních služeb s platností do roku 2014. Certif...
Byl zahájen prodej produktu Software Pack Klíčník k USB tokenům iKey 4000, který nahrazuje dříve prodávaný SW balíček (SafeNet Borderless Security PK). Tento nový produkt je možné zakoupit zvlášť i jako součást všech typů Bezpečného Klíče. Zakoupením tohoto produktu především získáte tyto bonusy:
...
Pro pověřené osoby organizací byl spuštěn Zákaznický portál PostSignum.
V aplikaci je možno získávat statistické údaje za odebrané služby PostSignum (certifikaty a časová razítka dle uzavřené smlouvy), různé přehledy za danou organizaci a provádět změny v údajích pro vydání certifikátu nebo úda...
Upozorňujeme zákazníky na snížení cen některých služeb.
Kvalifikovaný systémový certifikát je nyní nabízen za cenu 780,- Kč s DPH a za výjezd mobilní registrační autority je nově stanovena paušální cena včetně dopravného ve výši 1680,- Kč s DPH bez ohledu na množství vydávaných certifikátů.
Ko...
V Zákaznickém portálu PostSignum je od 7.5.2012 možno využívat tyto nové funkce:
zobrazení informací o platbě za odebrané certifikátyvýpis údajů pro vydání certifikátu dle jednotlivých žadatelů
Zákaznický portál aktivně využívá více než 1000 pověřených osob, buďte mezi nimi i Vy a navštivte Z...
Od 1.7.2012 začnou platit nové certifikační politiky (CP) pro vydávání kvalifikovaných a komerčních certifikátů a politika vydávání kvalifikovaných časových razítek.
Od stejného data začnou platit také nové certifikační prováděcí směrnice (CPS) pro kvalifikovanou a komerční certifikační autoritu a ...