Oblasti



Výsledek vyhledávání

Provedl jsem import certifikátu na mém PC. Vše proběhlo korektně. V jakém souboru se nyní spárovaný certifikát nachází?

Pokud jste provedli import do operačního systému Windows, tak se vydaný certifát se soukromým klíčem nachází v úložišti operačního systému Windows.

Bylo mi odmítnuto vydání (obnova) certifikátu z důvodu, že Česká pošta u mě eviduje dlužnou částku. Jak mám postupovat?

Některá z vašich faktur je po splatnosti delší než 30 dní a došlo k automatické blokaci vaší smlouvy. Zároveň s tím bylo na e-mail pověřených osob a žadatele/ů o certifikát z předmětné faktury zasláno upozornění s žádostí o úhradu.

Bylo mi odmítnuto vydání (obnova) certifikátu z důvodu, že mám nastavenou hotovostní platbu. Jak mám postupovat?

Pro úhradu prosím využijte slevovou poukázku. 1. Přes odkaz https://www.postsignum.cz/objednavky_produktu.html vyberte v sekci Balíčky služeb příslušný certifikát dle platnosti a typu; 2. Vyplňte údaje objednávky a uhraďte požadovanou částku; 3. Po úhradě obratem obdržíte na zadanou e-mailovo...

Vydáno půl miliónu kvalifikovaných certifikátů a více než 170 miliónů kvalifikovaných časových razítek

Certifikační autorita PostSignum vydala k 31.1.2012 již 500 000 kvalifikovaných certifikátů a více než 170 miliónů kvalifikovaných časových razítek, přičemž vydává více než 11 miliónů kvalifikovaných časových razítek měsíčně. Děkujeme všem našim zákazníkům za dosavadní přízeň a důvěru....

Můj certifikát vyprší za několik dní. Zřejmě ho využiji až za několik měsíců. Musím si certifikát nyní obnovovat?

Pokud certifikát nevyužijete, tak nemusíte. Po ukončení platnosti certifikátu bude ale nutné navštívit pobočku České pošty pro vystavení certifikátu nového. Pokud již skončila platnost certifikátu, není možné využít možnost vydání následného certifikátu pomocí podatelny PostSignum (odeslání podepsan...

Můj certifikát vyprší za několik dní. Je nutné generovat novou žádost o certifikát, nebo mohu využít žádost z minulého roku?

Vždy je nutné generovat novou žádost o vydání certifikátu (i nový soukromý klíč). Tento proces je součástí obnovy certifikátu. Z bezpečnostního hlediska nevydáváme certifikáty na již jednou použitou žádost o certifikát (soukromý klíč).

Můj certifikát již vypršel, jakým způsobem je možné ho obnovit?

Pokud vypršela platnost certifikátu, nezbývá než navštívit pobočku České pošty osobně s nově vygenerovanou žádostí o certifikát. V tomto případě se postupuje stejně jako při vydání prvního certifikátu (není potřeba předkládat formuláře smluv, stačí pouze osobní doklad a elektronická žádost o certifi...

Musím si nechat vystavit nový certifikát, když plánuji reinstalaci PC?

Před vlastní reinstalací proveďte zálohu certifikátu. Na nově instalovaném PC poté proveďte obnovu certifikátu ze zálohy. Postupy naleznete v sekci: Příručky a návody. Pokud je certifikát uložen na bezpečném prostředku (USB token, čipová karta), není nutné provádět žádné kroky. Na nově instalovaném ...

Při generování žádosti o certifikát se vytvořil pouze soubor s koncovkou PFX, bude mi certifikát na základě tohoto souboru vydán?

Soubor s koncovkou PFX vzniká na základě provedené zálohy soukromého klíče. Soubor s koncovkou PFX v žádném případě nenoste na pobočku České pošty. Pro vydání certifikátu je nutná žádost o vydání certifikátu ve formě ID žádosti.

Jakým způsobem lze překontrolovat, že je certifikát správně nainstalován?

Certifikát lze otestovat na www stránkách PostSignum Otestování certifikátu PostSignum

Jaký je rozdíl mezi formáty DER, PEM a TXT ?

V případě formátu DER jsou data certifikátu/CRL uložena přímo v binární podobě. Formát PEM je vlastně formát DER, který je pomocí tzv. base64 kódování převeden na obyčejný text. Formát PEM tak může být využit např. v textově orientované komunikaci, kde nelze přenášet binární data. Formát TXT...

Pokouším se načít osobní certifikát ze souboru a musím zadat heslo. Na poště jsem, ale žádné heslo neobdržel. Kde ho lze najít?

S největší pravděpodobností se jedná o zálohu vašeho certifikátu nebo soukromého klíče. Toto heslo se nastavuje při vytváření souboru, tedy bylo zadáno, když jste tuto zálohu vytvářeli. V žádném případě toto heslo nevzniká na pobočce České pošty.

Přeinstaloval jsem PC, nyní můj elektronický podpis není funkční. Jakým způsobem mám postupovat?

Pokud existuje záloha certifikátu, tak jej obnovte pomocí postupu uvedeného v sekci: Příručky a návody. V případě, že záloha certifikátu neexistuje, tak je nutné si vydat nový certifikát. Vydání každého nového certifikátu je zpoplatněno dle platného Ceníku služeb.

Může kvalifikovaný prostředek využívat více osob?

Není to možné, jeden kvalifikovaný prostředek je bezprostředně svázán s využitím pouze jednou osobou. V případě pokusu o vydání certifikátu jiné osoby na prostředek dojde k zamítnutí vydání certifikátu.

Do svého e-mailu se hlásím z více PC přímo přes webové rozhraní www.seznam.cz. Lze i v tomto případě elektronicky podepsat odesílaný e-mail?

Využití certifikátů přes www rozhraní závisí na daném poskytovateli služby. Obecně lze říci, že v současné době na bezplatných mailových serverech možnost elektronického podepisování není podporována. Pro bližší informace je nutné vždy kontaktovat daného poskytovatele mailových služeb....

Odcizili mi PC. Jakým způsobem zrušit můj osobní certifikát? Musím navštívit pobočku pošty osobně?

Zneplatnit certifikát lze i telefonicky, online nebo osobně na pobočce ČP. Postupy pro zneplatnění jsou popsány v sekci Zneplatnění certifikátu.

Lze využít certifikát i na jiném PC, než byla vygenerována žádost o certifikát?

Certifikát lze používat na více počítačích. Je ale nutné nejprve na PC, kde je již certifikát zprovozněn provést zálohu certifikátu i se soukromým klíčem. Následně na dalším PC je potřeba tuto zálohu nainstalovat. Postup zálohy certifikátu je uveden v sekci FAQ části Příručky a návody. Pokud je ...

Lze si nechat vygenerovat žádost o certifikát přímo na pobočce České pošty?

Žádost o certifikát se generuje společně se soukromým klíčem k certifikátu. Z tohoto důvodu není možné vygenerovat žádost o vydání certifikátu na žádném PC ve vlastnictví České pošty.

Je možné, že využívám aplikaci, která nezobrazuje můj kvalifikovaný prostředek?

V případě použití prostředku v aplikacích, které nevyužívají systémové úložiště certifikátů ve Windows (např. Mozilla Firefox nebo Thunderbird), lze ke komunikaci s prostředkem využít (pokud to aplikace podporuje), DLL knihovnu

Jak správně instalovat certifikát na kvalifikovaný prostředek?

Při instalaci certifikátu je nutné dodržet následující zásady: Ověřte si, že máte na svém PC instalovaný požadovaný ovládací software dle zakoupeného kvalifikovaného prostředku. Proveďte personalizaci Vašeho prostředku. Generování žádosti (tlačítko Nový nebo Obnovit) o certifikát proveďte p...

  1  2  3  4  5  6  7  8  9     Záznamy 41 - 60 | celkem 162

© Česká pošta | Důvěryhodný seznam EU | Mapa Stránek | Prohlášení o přístupnosti | Zákaznická podpora  | RSS