Oblasti



Výsledek vyhledávání

Bylo mi odmítnuto vydání (obnova) certifikátu z důvodu, že Česká pošta u mě eviduje dlužnou částku. Jak mám postupovat?

Některá z vašich faktur je po splatnosti delší než 30 dní a došlo k automatické blokaci vaší smlouvy. Zároveň s tím bylo na e-mail pověřených osob a žadatele/ů o certifikát z předmětné faktury zasláno upozornění s žádostí o úhradu.

Bylo mi odmítnuto vydání (obnova) certifikátu z důvodu, že mám nastavenou hotovostní platbu. Jak mám postupovat?

Pro úhradu prosím využijte slevovou poukázku. 1. Přes odkaz https://www.postsignum.cz/objednavky_produktu.html vyberte v sekci Balíčky služeb příslušný certifikát dle platnosti a typu; 2. Vyplňte údaje objednávky a uhraďte požadovanou částku; 3. Po úhradě obratem obdržíte na zadanou e-mailovo...

Vydáno půl miliónu kvalifikovaných certifikátů a více než 170 miliónů kvalifikovaných časových razítek

Certifikační autorita PostSignum vydala k 31.1.2012 již 500 000 kvalifikovaných certifikátů a více než 170 miliónů kvalifikovaných časových razítek, přičemž vydává více než 11 miliónů kvalifikovaných časových razítek měsíčně. Děkujeme všem našim zákazníkům za dosavadní přízeň a důvěru....

Můj certifikát vyprší za několik dní. Zřejmě ho využiji až za několik měsíců. Musím si certifikát nyní obnovovat?

Pokud certifikát nevyužijete, tak nemusíte. Po ukončení platnosti certifikátu bude ale nutné navštívit pobočku České pošty pro vystavení certifikátu nového. Pokud již skončila platnost certifikátu, není možné využít možnost vydání následného certifikátu pomocí podatelny PostSignum (odeslání podepsan...

Přeinstaloval jsem PC, nyní můj elektronický podpis není funkční. Jakým způsobem mám postupovat?

Pokud existuje záloha certifikátu, tak jej obnovte pomocí postupu uvedeného v sekci: Příručky a návody. V případě, že záloha certifikátu neexistuje, tak je nutné si vydat nový certifikát. Vydání každého nového certifikátu je zpoplatněno dle platného Ceníku služeb.

Může kvalifikovaný prostředek využívat více osob?

Není to možné, jeden kvalifikovaný prostředek je bezprostředně svázán s využitím pouze jednou osobou. V případě pokusu o vydání certifikátu jiné osoby na prostředek dojde k zamítnutí vydání certifikátu.

Můj certifikát vyprší za několik dní. Je nutné generovat novou žádost o certifikát, nebo mohu využít žádost z minulého roku?

Vždy je nutné generovat novou žádost o vydání certifikátu (i nový soukromý klíč). Tento proces je součástí obnovy certifikátu. Z bezpečnostního hlediska nevydáváme certifikáty na již jednou použitou žádost o certifikát (soukromý klíč).

Můj certifikát již vypršel, jakým způsobem je možné ho obnovit?

Pokud vypršela platnost certifikátu, nezbývá než navštívit pobočku České pošty osobně s nově vygenerovanou žádostí o certifikát. V tomto případě se postupuje stejně jako při vydání prvního certifikátu (není potřeba předkládat formuláře smluv, stačí pouze osobní doklad a elektronická žádost o certifi...

Musím si nechat vystavit nový certifikát, když plánuji reinstalaci PC?

Před vlastní reinstalací proveďte zálohu certifikátu. Na nově instalovaném PC poté proveďte obnovu certifikátu ze zálohy. Postupy naleznete v sekci: Příručky a návody. Pokud je certifikát uložen na bezpečném prostředku (USB token, čipová karta), není nutné provádět žádné kroky. Na nově instalovaném ...

Při generování žádosti o certifikát se vytvořil pouze soubor s koncovkou PFX, bude mi certifikát na základě tohoto souboru vydán?

Soubor s koncovkou PFX vzniká na základě provedené zálohy soukromého klíče. Soubor s koncovkou PFX v žádném případě nenoste na pobočku České pošty. Pro vydání certifikátu je nutná žádost o vydání certifikátu ve formě ID žádosti.

Jakým způsobem lze překontrolovat, že je certifikát správně nainstalován?

Certifikát lze otestovat na www stránkách PostSignum Otestování certifikátu PostSignum

Jaký je rozdíl mezi formáty DER, PEM a TXT ?

V případě formátu DER jsou data certifikátu/CRL uložena přímo v binární podobě. Formát PEM je vlastně formát DER, který je pomocí tzv. base64 kódování převeden na obyčejný text. Formát PEM tak může být využit např. v textově orientované komunikaci, kde nelze přenášet binární data. Formát TXT...

Pokouším se načít osobní certifikát ze souboru a musím zadat heslo. Na poště jsem, ale žádné heslo neobdržel. Kde ho lze najít?

S největší pravděpodobností se jedná o zálohu vašeho certifikátu nebo soukromého klíče. Toto heslo se nastavuje při vytváření souboru, tedy bylo zadáno, když jste tuto zálohu vytvářeli. V žádném případě toto heslo nevzniká na pobočce České pošty.

Nová verze aplikace iSignum

Vážení zákazníci, informujeme vás o aktualizaci aplikace iSignum. Nová verze iSignum byla zveřejněna dne 9.2.2023 a obsahuje níže uvedené změny: z důvodu vyšší bezpečnosti byla provedena změna velikosti generovaných klíčů (ID žádosti) z původních 2048 bitů na 4096 bitů v souladu s doporučením N...

Změna Ceníku poskytovaných služeb

Vážení zákazníci, dovolte, abychom Vás informovali, že s platností od 01.10.2023 dochází ke změně cen poskytovaných služeb certifikační autoritou Postsignum. Mění se pouze ceny vydávaných certifikátů. Ceny za časová razítka zůstávají beze změn. Nové ceny naleznete v tomto dokumentu: Změny v Ce...

Změna odesílací e-mailové adresy

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že nově jsou e-maily týkající se certifikátů (upozornění na vypršení, vydání a zneplatnění) zasílány z e-mailové adresy info.postsignum@cpost.cz. Zprávy jsou, stejně jako doposud, elektronicky podepsané Certifikační autoritou PostSignum, což zaručuje jejich původ....

Certifikát Online nyní i s MojeID

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že nyní je možné požádat o vydání certifikátu online také pomocí přihlášení identitou MojeID pro fyzickou osobu s vysokou úrovní ověření. Více informací o Certifikátu Online naleznete na našem webu. Certifikační autorita PostSignum...

Aplikace iSignum pro Mac - nová verze

Vážení zákazníci, chtěli bychom Vás informovat, že byla zveřejněna nová verze aplikace iSignum pro operační systém MacOS. Mezi novou funkci aplikace patří možnost vydání následného certifikátu. S dalšími funkcemi aplikace se můžete seznámit v návodu k aplikaci. Stažení iSignum je dostupné prostředn...

Může být zneplatněný certifikát opět aktivovaný/odblokovaný?

To bohužel není možné. Pokud dojde ke zneplatnění certifikátu, jedná se o nevratnou operaci, při které dojde k ukončení platnosti certifikátu. Je nezbytné znovu požádat o vydání certifikátu a ten uhradit.

Certifikát, který bych měl zaplatit, mi z nějakého důvodu nefunguje, co mám dělat?

V případě technických dotazů se obracejte na naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi vypomohou. E-mail: helpdesk-ca@cpost.cz V případě, že zjistíte chybu v údajích vydaného certifikátu, se prosím neprodleně obraťte na naše Reklamační oddělení na adrese reklamace.postsignum@cpost.cz. Reklamaci je...

  1  2  3  4  5  6  7  8  9     Záznamy 41 - 60 | celkem 162

© Česká pošta | Důvěryhodný seznam EU | Mapa Stránek | Prohlášení o přístupnosti | Zákaznická podpora  | RSS