Oblasti



Kontakty

Obsluha obchodních míst a poboček České pošty se službou Czech POINT

Pracovníci obchodních míst a poboček České pošty se službou Czech POINT vám pomohou s postupy uzavírání smlouvy o  poskytování certifikačních služeb a vydávají certifikáty žadatelům. Dále zneplatňují certifikáty na základě žádostí o zneplatnění podané pověřenou osobou nebo osobou, které byl certifikát vydán.
Kontaktní údaje naleznete na stránce Pobočky České pošty.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora je připravena řešit vaše dotazy týkající se služeb PostSignum. Je koncipována jako dvouúrovňová:

  • Obecné dotazy a nejasnosti při vyplňování příslušných formulářů zasílejte na e-mail: info@cpost.cz.
  • Dotazy technického charakteru (vygenerování klíčů a žádosti o certifikát, import certifikátu a klíčů do nejpoužívanějších aplikací) zasílejte na e-mail: helpdesk-ca@cpost.cz
Lze využít i zákaznickou linku České pošty: 840 111 244 (v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 hod).
Zákaznická linka je zpoplatněna, provozní doba zákaznické linky a další informace.

Tato zákaznická podpora nezajišťuje podporu veřejné správy v oblasti Czech POINTu.

Elektronická podatelna PostSignum

Pracoviště, které přijímá a vyřizuje elektronické žádosti o vydání následného certifikátu.
E-mail: podatelna.postsignum@cpost.cz

Nonstop zneplatňující služba

Postup zneplatnění certifikátu je popsán na webové stránce Zneplatnění certifikátu

Projektový manažer PostSignum CA

Projektový manažer je připraven řešit specifické požadavky vztahující se ke službě PostSignum CA (nové podmínky pro uzavření smlouvy, zavedení nových služeb).
E-mail: manager.postsignum@cpost.cz

Správce webového serveru

Připomínky k webovým stránkám posílejte správci webového serveru.
E-mail: web.postsignum@cpost.cz


© 2010 Česká pošta | Certifikační autorita PostSignum | Mapa Stránek | Call centrum | Zákaznická podpora  |